Every night seems dinner and wine 


每個夜晚,似乎只是晚餐和酒


Saturday days 


週末的日子裡


I was never in love, never had the time 


我從未戀愛,從來沒有機會


In my hustle and hurried world 


在我那豪賭與匆忙的世界裡


Laughing my self to sleep, waking up lonely 


總是自我解嘲的入睡和寂寞的清醒


I needed someone to hold me, oh 


我需要有人擁抱著我


It's such a crazy home town 


那是個令人瘋狂的故鄉


It can drag you down 


它會將你拖垮


Till you run out of dreams 


直到你不再有夢想


So you party all night to the music and lights 


於是你終宵狂歡、歌臺舞榭


But you don't what happiness means 


但你並不明白快樂的意義


I was dancing in the dark with strangers 


我在黑暗中與陌生人共舞


No love around me 


身邊沒有愛


When suddenly you found me , oh 


當妳突然發現了我


★Girl, you're every woman in the world to me 


女孩,妳代表了世上的每一位女子


You're my fantasy, you're my reality 


妳是我的幻想,也是我的現實


Girl, you're every woman in the world to me 


女孩,妳代表了世上的每一位女子


You're everything I need, you're everything to me 


妳是我需要的一切,妳就是一切


Oh girl★ 


噢!女孩


Everything good, everything fine 


美好而善良的事物


That's what you are 


那就是妳


So put your hand in mine and together we'll climb 


所以,讓我握住妳的手,我倆一起攀上


As high as the highest star 


最高的那一顆星


I'm living the life time in every minute 


每一分鐘都是在享受人生


That we're together 


當我倆在一起的時候


And I'm staying right here forever, oh★ 


我會永遠在此


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 小方 ( Margery ) 的頭像
    小方 ( Margery )

    【 胸有成竹 】部落格

    小方 ( Margery ) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()